درباره برگزارکننده پنجمین نمایشگاه خودرو تهران؛ کانون ایران نوین

درباره برگزارکننده پنجمین نمایشگاه خودرو تهران؛ کانون ایران نوین

کانون ایران نوین بر قله تبلیغات و برندینگ

ما در شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین همواره کوشیده‌ایم از فناوری‌های نوین ارتباطی رسانه‌ای و نظام مدیریتی روزآمد بهره بگیریم. چنین راهبردی در گذر زمان و گذراندن چالش‌های گوناگون این افتخار را نصیب ما کرده است که به قله صنعت خدمات تبلیغات و برندینگ ایران دست یابیم.

اکنون برای حفظ و هم‌زمان ارتقای جایگاهمان در صنعت تبلیغات، تصمیم گرفته‌ایم با اتخاذ رویکرد «بهبود مستمر» و با بهره‌گیری از استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001:2015) و استاندارد مدیریت شکایات مشتریان (ISO10002:2018) فرآیندهای سازمانی‌مان را با تمرکز ویژه به شناسایی مستمر کلیه الزامات قانونی، مقرراتی، مالی، عملیاتی و سازمانی تمامی ذی‌نفعانمان استانداردسازی کنیم.

همچنین می‌خواهیم با کمک گرفتن از الزامات استاندارد (ISO10004:2018) بتوانیم با روش‌های علمی اقدام به سنجش رضایت مشتریان و ذی‌نفعانمان کنیم. برای تحقق این امر، اهدافی را برای سازمان در نظر گرفته‌ایم.

مایه مباهات کانون ایران نوین است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت‌های فعال در این حوزه باشد. ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه‌ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.

اهداف کانون ایران نوین در مسیر پیشرفت

ما در مسیر پیشرفت و ارتقاء دستاوردهایمان، سیاست‌هایی را برای خود در نظر گرفته‌ و سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم:

  • شناسایی و برآورده ساختن نیازها، انتظارات مشتریان و ذی‌نفعان و تلاش برای حفظ و افزایش سطح رضایتمندی آن‌ها.
  • جلب اعتماد مشتریان و رسیدگی سریع و به موقع و انجام اقدامات جبرانی لازم در صورت نارضایتی.
  • شناخت مستمر استعدادها، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان از طریق آموزش، با هدف بهبود کیفیت خدمات.
  • بهره‌گیری روزافزون از فناوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفته با هدف ارائه خدمات تخصصی خلاقانه و با کیفیت.
  • کسب سهم بیشتر از بازار و از رهگذر آن خلق ارزش مشترک برای کانون از طریق توجه و تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت، ممتاز و منحصر به فرد.

 بر بنیان چنین اندیشه و چشم‌اندازی، ما در کانون ایران نوین، با عزمی راسخ، متعهد هستیم با تمام وجود برای تحقق هدف‌های برشمرده بکوشیم و بیش از پیش در خدمت کشور عزیزمان باشیم. افتخار همیشگی ما حرفه‌ای بودن در اندیشه و عمل و همدلی، همفکری و همراهی با مشتریان عزیزمان در مسیر موفقیت آن‌ها است.

کانون ایران نوین برگزارکننده اتو اکسپو تهران

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین، سابقه بیش از 33 سال فعالیت حرفه‌ای و همکاری با بیش از 300 سازمان و برند ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد و با تجربه برگزاری بیش از 20 عنوان نمایشگاهی و به پشتوانه دانش و تجربه خود، رویداد مهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 1402 با نام تجاری اتو اکسپو را برگزار کرد.

کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه‌ای است که با بهره‌گیری از دانش روز و سال‌ها تجربه کار با برترین شرکت‌های تبلیغاتی بین‌المللی قادر به ارائه خدمات حرفه‌ای را در بالاترین سطح از کیفیت است.

مریم شفیعی و سپهر سیفی، به پشتوانه سال‌های متمادی فعالیت حرفه‌ای در زمینه تبلیغات و برندینگ، همکاری با برترین شرکت‌های تبلیغاتی بین‌المللی و تعهد این سازمان بر ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت و خلاقیت، این دوره از نمایشگاه خودرو تهران را به عنوان متفاوت‌ترین دوره در تاریخ برگزاری آن معرفی می‌کنند.

آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین، اتو اکسپو تهران را نه فقط یک نمایش چند روزه، بلکه ایجاد یک تجربه جذاب در سطح جهانی از نمایشگاه خودرو در ایران می‌داند. خلاقیت به کار رفته در برگزاری این رویداد در کنار کیفیت بالا ارائه خدمات، آن را به الگویی برای رویدادهای بعدی خودرو تبدیل می‌کند.

 

مریم شفیعی مدیر عامل کانون ایران نوین

مریم شفیعی فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری در سال 1369 شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین را بنیان‌گذاری کرد. مریم شفیعی مدیر عامل کانون ایران نوین با تجربه 33 سال رهبری و مدیریت در حوزه مارکتینگ و تبلیغات، کارآفرینی، فعالیت اقتصادی و فرهنگ‌سازی در سطح کشور، پنجمین نمایشگاه خودرو تهران را که بارها به تعویق افتاده و حتی لغو شده بود؛ با رویکردی متفاوت و کاملا خلاقانه برگزار کرد.

مریم شفیعی در نشست خبری اتو اکسپو در رابطه با این نمایشگاه چنین گفت: «از همان ابتدای تاسیس ایران نوین سعی کردیم مسیر خوبی را در بحث تبلیغات طی کنیم. ایران نوین طی ۳۳ سال گذشته تلاش کرد در حد استانداردهای بین‌المللی عمل کند. ایران نوین در تلاش است که نمایشگاهی متفاوت با آنچه پیش از این در ایران دیده‌اید، برگزار کند.»

مریم شفیعی مدیر عامل ایران نوین در ادامه صحبت‌هایش افزود: «هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است و بی‌شک الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود. در واقع هدف ما برگزاری نمایشگاه در سطح بین‌المللی و ایجاد فضای رقابتی است. سعی داریم در این نمایشگاه با یک انگیزه متفاوت، کار جدید و ‌نوینی انجام بدهیم و بدعت مناسبی را برای نمایشگاه‌های بعدی پایه‌گذاری کنیم.»

 

سپهر سیفی رئیس هیئت مدیره کانون ایران نوین

سپهر سیفی رئیس هیئت مدیره کانون ایران، با سابقه طولانی در مدیریت نمایشگاه‌های مختلف و اداره بزرگترین آژانس تبلیغاتی ایران، برنامه‌ریزی و اجرای عملیات‌های لازم برای تبدیل نمایشگاه خودرو تهران به نمایشگاهی مردمی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، صنایع وابسته، قطعات و تجهیزات خودرو، به نحو احسن انجام داد.

 سپهر سیفی که به خلق ارزش مبتنی بر نتیجه‌گرایی معتقد است از اتو اکسپو تهران تصویری پویا از صنعت خودرو کشور در سال ۱۴۰۲ بر جای گذاشت و فرصت ارزشمندی برای تعامل میان بازدیدکنندگان و فعالین حوزه خودرو به‌وجود آورد.

 

آدرس دفتر تهران کانون ایران نوین:

تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه مهناز، پلاک۲۷، ساختمان ایران نوین

۹۸۲۱-۲۷۶۳۴+

۹۸۲۱-۲۶۲۱۶۸۰۰-۱۴+

 ۹۸-۹۳۰۹۰۰۰۳۹۹+

info@irannovin.net

 

آدرس دفتر کیش کانون ایران نوین:

جزیره کیش، بلوار ساحل، مجتمع اداری دیپلمات، طبقه سوم

۹۸-۷۶۴۴۴۶۱۱۴۲+ 

۹۸-۹۳۰۹۰۰۰۳۹۴+

kish@irannovin.net

 

آدرس دفتر دبی کانون ایران نوین:

دبی، مدیاسیتی، برج کنکورد، شماره۱۱۰۷

کدپستی: ۳۲۶۲۳

۹۷۱-۵۰۲۸۸۲۵۴۶+

http://kinetic-holding.com/